Hvis du har modtaget en rykker for manglende betaling, og har forespørgsel til denne, kan du naturligvis altid kontakte os på 72 27 90 90, eller skrive til os på chatten.
Drejer din henvendelse sig om de beløb der er faktureret eller rykkes for, er det noget vi kan hjælpe med på vores hotline, og du kan med fordel kontakte os på telefon eller chat.
Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive til vores betalingsafdeling direkte. De kan kontaktes på betaling@dataloen.dk, og denne adresse er også oplyst på rykkeren. Forventet svartid er op til 48 timer, men vi vil ofte kunne besvare din henvendelse inden for kort tid. De kan dog ikke hjælpe med specifikke spørgsmål til hvad din faktura dækker, eller andre oplysninger om din aftale. De kan kun hjælpe med svar vedrørende betalinger.
Hvis du skriver til vores kollegaer direkte, må du meget gerne oplyse om cvr nummer, fakturanummer samt eventuelt oplyse om et nummer vi kan kontakte dig på, hvis det skulle blive nødvendigt.
Du må gerne vedhæfte filer i din mail til os, så længe de ikke indeholder personfølsomme data.